sobota, 1 sierpnia 2015

Bezproduktywność

Jak wspominałam, dziś coś bardziej "życiowego" :)
Udanego weekendu! Motywujcie się do fajnych działań, żeby jutro wieczorem nie być na moim miejscu... ;x


Ale jeśli już się znajdziecie na moim miejscu... to po prostu wiedzcie, że nie jesteście z tym  sami! :D

13 komentarzy:

  1. bardziej życiowo sie nie da :D PS jesteś super

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej życiowo sie nie da :D PS jesteś super

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez produktywność ma chyba nad nam,i władze.. ;______;
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem teraz u chłopaka, mój dostęp do kompa jest ograniczony. Mam tylko mój telefonik i zeszyt z bazgrołami. Cały czas chce zdziałać coś produktywnego, ale wychodzi na to że chodze tylko z pokoju do pokoju z tym zeszycikiem i ani nic nie napiszę ani nic nie narysuje ;-; źle się z tym czuje ;-;
    Jak wroce do domu to będę tworzyć jak szalona... coś tak czuję ;)

    Zapraszam z całego serduszka:
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nauczycielka mi powiedziała, że czas spędzony na odpoczynku również jest ważny dla procesu twórczego. Pozwala się zregenerować a potem wrócić do rozpoczętych tematów ze świeższym podejściem. Więc odpoczywaj ale jak przyjdzie wena to wykorzystaj ją ile dasz radę! :)

      Usuń
  5. Jestem teraz u chłopaka, mój dostęp do kompa jest ograniczony. Mam tylko mój telefonik i zeszyt z bazgrołami. Cały czas chce zdziałać coś produktywnego, ale wychodzi na to że chodze tylko z pokoju do pokoju z tym zeszycikiem i ani nic nie napiszę ani nic nie narysuje ;-; źle się z tym czuje ;-;
    Jak wroce do domu to będę tworzyć jak szalona... coś tak czuję ;)

    Zapraszam z całego serduszka:
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie to prawdziwe haha :D bardzo fajny blog :)
    dzwieki-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu u mnie bardzo podobnie jak jest przedstawine na tym obrazku, ponieważ nie mogę za bardzo wychodzić z domu na jakieś spacery lub coś, bo mam problem z kolanem. :( Bardzo fajny post! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja praktycznie cały czas spędzam w domu. Gotuję, sprzątam, piekę ciasta i ciasteczka, testuję nowe przepisy (a potem albo je zapisuję albo zapamiętuję żeby ich nigdy więcej nie robić! :) Ostatnio też maluję i uczę się hiszpańskiego (praktycznie po 1-2 godzin dziennie) Sporo jest rzeczy, które można robić w domu i zaprocentują na przyszłość ;)

      Usuń
  8. serio robisz tyle rzeczy? ja ledwo co wstaje i od razu idę do łóżka :) PS serio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie codziennie ale zazwyczaj tak :)

      Usuń
  9. kiedy dodasz następny komiks? masz bardzo fajne komiksy i sie niecielpliwie :0

    OdpowiedzUsuń