sobota, 4 stycznia 2014

Wygląd? Jak to "ważne"? (cz.I)

Dawno nie pisałam więc dziś będzie trochę dłuższy post niż zwykle.
Po kolei.

1. Komiks!
 Dziś parę słów o moim podejściu do wyglądu. Gdybym miała oceniać w skali 1-10 to dałabym jakieś 2 punkty więc nie jest dla mnie istotny praktycznie wcale. Ubieram to, w czym czuję się dobrze a jedyna reguła brzmi, że ludzie mają nie uciekać na mój widok.


Nie może być aż tak źle? Macie moje zdjęcie.


Nie no, dobra, zwykle ubieram się "normalnie" ale liczę, że to zdjęcie wywoła choć jeden uśmiech! ;D


2. Liebster Blog Award!

Zostałam nominowana do nagrody Liebster Blog Award przez Naćpana czekoladą *,*

Początkowo zastanawiałam się co to właściwie znaczy i na czym polega ten konkurs. Okazało się, że jest to rodzaj blogowego łańcuszka, który pomaga mniej znanym blogom się wypromować i dowiedzieć się czegoś o ich autorach. Należy odpowiedzieć na 10 pytań, wytypować 10 blogów i zadać im kolejne 10 pytań, oraz poinformować każdego blogera, że się go nominowało. Stwierdziłam, że w sumie ok, mogę się też w to pobawić. Zatem odpowiedzi:

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Przeróżnej ponieważ w każdym zespole potrafię znaleźć choćby jedną piosenkę, która mi się spodoba. Jednak w gatunkach dominuje rap i reggae.

2. Jak spędzasz święta Bożego Narodzenia?
Święta spędziłam z moimi koleżankami, standardowa Wigilijka a potem... seria niefortunnych zdarzeń...

3. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
Gdy byłam w podstawówce to przez 2 lata uczyłam się grać na keyboardzie. Nuty pamiętam ale raczej nic skomplikowanego nie byłabym w stanie zagrać.

4. Masz facebook'a?
Muszę mieć bo prowadzę fanpage.

5. Ile czasu spędzasz na komputerze?
Bardzo dużo, wręcz cały czas od przebudzenia się, aż do wieczora. Pracuję na komputerze, komunikuję się ze znajomymi za jego pośrednictwem, nawet jak rysuję to korzystam z obrazków wyświetlanych na matrycy.

6. Jakie masz plany na nowy rok?
Końcem stycznia wrócić do Polski. W lutym spotkać się ze znajomymi i opowiedzieć o wrażeniach z podróży. Marzec spędzę ucząc w szkole na praktykach. Kolejne miesiące pójdą na szlifowanie licencjatu i przygotowanie się do obrony pracy. W wakacje wstępnie ma mnie odwiedzić koleżanka z Bułgarii. Na resztę roku nie mam jeszcze planów.

7. Twoje ulubione słodycze?
Paradoksalnie lubię wszelkie słodkości ale np. nie słodzę herbaty i nie jem Nutelli. Nie lubię za to pianek i żelek, bo za bardzo niszczą zęby.

8. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Ze szkoły to ja już dawno wyrosłam ale jak byłam młodsza to wszelkie przedmioty związane ze sztuką.

9. Jakie masz proponowane oceny na półrocze?
Na studiach nie ma proponowanych ocen.

10. Gdzie spędzasz sylwestra?
Sylwestra spędziłam ze współlokatorami z Meksyku, na mieszkaniu koleżanki z Bułgarii.


Lista nominowanych blogów... W sumie skupiam się bardziej na pisaniu własnych postów niż czytaniu innych stąd spiszę blogi, które reklamowały się w komentarzach pod moimi postami-macie teraz swoje 5 minut ;D

1. http://wsiecii.blogspot.com
2. http://www.DuskaB.blogspot.com
3. http://foto-fantasy.blogspot.com/
4. http://reggaeismyrastalife.blogspot.com/
5. http://jastuha03.blogspot.com/
6. http://www.alexbloggerka.blogspot.com/
7. http://onedirectionnowahistoria2.blogspot.com
8. http://sylwiaa-m.blogspot.com
9. http://welcome-to-the-jungleee.blogspot.com/
10. http://kochonoka.blogspot.com/

Lista pytań do wypisanych wyżej blogów:
1. Bez czego nie wyobrażasz sobie codziennego życia?
2. Jaki jest Twój życiowy cel? Co chciałabyś/chciałbyś w życiu osiągnąć?
3. Jaki talent chciałabyś/chciałbyś posiadać?
4. Czy przydarzyło Ci się kiedyś coś co zdecydowanie zmieniło Twój pogląd na jakiś temat? Jakie to było zdarzenie?
5. Czy pamiętasz jakąś sytuację ze swojego dzieciństwa? Opisz ją.
6. Masz jakiś autorytet? Kogo i dlaczego?
7. Co sądzisz o obecnej młodzieży?
8. Jak radzisz sobie ze złym nastrojem?
9. Co można zrobić aby świat zmieniał się na lepsze?
10. Jak dużo uwagi przywiązujesz do własnego wyglądu?

Tyle na dziś! Udanego weekendu! 

12 komentarzy:

  1. Hahahahahahahahahahahahahahahaha!! :D o ludzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się ubieram, żeby było mi wygodnie i ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza! Skąd ją masz? Pochwal się! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Na giełdzie ją kupiłam, 5 miesięcy temu. Jakoś 70 złoty kosztowała. Spodobał mi się materiał to, że jest ciepła no i taka pozytywna :D

      Usuń
  4. Szkoda, jest genialna! A może ma jakąś "markę"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam zdjęcie metki:
      https://lh4.googleusercontent.com/-GB5rrRdAnZ8/UsnVP-F0RXI/AAAAAAAABAQ/5hkg25nGDQ8/w795-h597-no/DSCI7328.JPG

      Tia, rozmiar-XL a potem dziwić się, że się w tym topię ;D Ale to była ostatnia sztuka więc nie miałam wyboru, później dopiero zobaczyłam, że ktoś sprzedaje takie same w innym miejscu ;)

      Usuń
  5. Moja zasada ubierania jest podobna... wole jak jest mi ciepło :)
    świetne komiksy śledzę je już od pewnego czasu z prawdziwą przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz jak grzybek po bombie atomowej, wybacz, musiałam to napisać :D Bluza na pewno strasznie ciepła, też mam taką fioletowo-różową, wygląda dziwacznie ale jest genialna na zimę :)
    "ze współlokatorami z Meksyku, na mieszkaniu koleżanki z Bułgarii" niezła różnorodność, gdzie studiujesz *(stawiam na Meksyk, ale nie jestem pewna ;))?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, ja wiem-dzięki! xD
      Jestem w Hiszpanii na wymianie studenckiej, co za tym idzie przeplatają się ludzie z różnych narodowości, którzy też przyjechali tutaj studiować ;)
      Żeby nie było, że mi tak dobrze to przyznam się, że to mój pierwszy wyjazd za granicę, no i końcem stycznia czar pryśnie-wrócę do Polski.

      Usuń
  7. Fajnie w płaszczyku wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie w płaszczyku wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 55 year old Structural Analysis Engineer Ira Rowbrey, hailing from Cookshire enjoys watching movies like The Private Life of a Cat and Flying. Took a trip to Hoi An Ancient Town and drives a Tacoma. mozesz sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń